sponzorstvo pod nadzorom
|

Sponzorstvo pod nadzorom

Išče se sponzor za majice

Ni dogodka brez majic. Pa naj bodo to označevalne majice za tekmovalce, darilne majice za sodelujoče, skupinske ali ekipne majice, ki povežejo vse udeležence in naredijo boljše vzdušje na dogodku, ali pa majice za srečelov – povsod so majice zraven.

Želite sponzorirati dogodek z majicami (ali drugimi izdelki), pa nimate navdiha?

Pišite nam ali nas obiščite in vam bomo pomagali. Idej je veliko. Pri nas lahko naročate sponzorske izdelke po več poteh:

  • določite vrednost izdelkov in količino ali pa nam sporočite celoten budget in želeno količino. Mi pa vam pripravimo nekaj predlogov izdelkov in variant potiska
  • izberete izdelke in tisk in vam pripravimo ponudbo.
sponzorske majice gajcom

Sponzorstvo pod nadzorom

Ste že kdaj sponzorirali dogodek (z denarjem ali izdelki ali kako drugače), pa ni bilo učinka?

Vzroka sta lahko dva:

  • niste imeli nadzora, torej niste vedeli točno, kam gre vaša energija (denar, izdelki, storitev, pomoč …) in vaš trud ni bil usklajen z namenom. Dobro je svoj prispevek uskladiti z idejo, ki jo podpirate.
  • niste sledili učinkom oz. jih samo niste zaznali. Vsaka reklama je namreč dobra reklama – tudi če se vam zdi, da je šlo nekaj “mimo”, je zelo verjetno, da nekaj učinka ni bilo.

Je pa seveda možno sponzorska sredstva nadzorovati tako, da boste z vložkom zadovoljni in boste ob naslednji prošnji za pomoč pripravljeni sodelovati.

Za dobro pripravo sponzorstva vam lahko pomagamo s pogodovorom – več ko boste o namenu sponzorstva vedeli vi in več ko nam boste povedali, bolje vam bomo lahko svetovali pri izbiri izdelkov.

Zanima nas:

  • količina
  • namen (kdo bo izdelke prejel in kaj naj mu izdelki sporočajo)
  • fotografije z dogodka (ali bodo na voljo in ali si jih želite)
  • doseg (ali boste svoje sponzorstvo tudi vi “oglaševali” in se z njim pohvalili – ali želite, da samo vaš prispevek naredi svoje)
  •  

Sponzorstvo je skupno nastopanje

Sponzor ne deluje sam, ampak pri svoji reklami sodeluje s tistim, ki ga sponzorira.

Zato je dobro, da o projektih, ki jih sponzorirate, nekaj veste, predvsem pa, da jih čutite kot nekaj, kar je možno v pozitivnem smislu povezati z vami.

Similar Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja