Splošni pogoji poslovanja

Vsebina:

  • 1. Domena in podjetje
  • 2. Postopek naročanja v spletni trgovini
  • 3. Odstop od pogodbe
  • 4. Varovanja osebnih podatkov
  • 5. Garacija in reklamacije
  • 6. Reševanje sporov 

     

1. Domena in podjetje

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Domena www.darilokisezuje.si je last podjetja Gajcom d.o.o.

PODATKI O PODJETJU:

Spletna trgovina je bila izdelana januarja 2023. Vse pravice pridržane.

2. Postopek naročanja v spletni trgovini

  • 1. Izberite izdelek.
  • 2. Izberite barvo ali več barv izdelka.
  • 3. Izberite velikosti in vpišite količine izdelkov posameznih velikosti ter potrdite izbor s pritiskom na gumb V košarico.
  • 4. Izbrane izdelke lahko kadarkoli pregledate v zavihku Košarica. Če želite izdelek umakniti iz košarice v celoti, kliknite ikono “briši” pred izdelkom. Če želite zamenjati količine posameznih velikosti ali barv, lahko nove podatke vpišete v tabelo in jo potrdite z gumbom Osveži podatke. Za dodajanje drugih izdelkov se vrnite v spletno trgovino s klikom na logotip levo zgoraj.
  • 5. Ko želite nakup zaključiti, v košarici v prvem koraku Pregled izpolnite obvezna polja. Če kupujete kot pravna oseba, vpišete e-mail, polno ime, telefon, ime podjetja, davčno številko, ulico, mesto, poštno številko, državo in vpisano shranite ter oddajte naročilo. Če želite nakup opraviti kot fizična oseba, vpišite e-mail, ime in priimek, telefon, ulico, mesto, poštno številko, državo in vpisano shranite.
  • 6. Izberite način dostave in spremembe shranite. Gumb Pregled in oddaja naročila vas pripelje na zadnji korak oddaje naročila.
  • 7. Če kupujete kot pravna oseba, lahko naročilo oddate neposredno, saj je trgovina namenjena prodaji pravnim osebam. Postopek naročanja vključuje tudi izbiro načina dostave (osebni prevzem, pošiljanje), ter način plačila (nakazilo na bančni račun, plačilo s karticami ali preko sistema Paypal). Če kupujete kot fizična oseba, vas bo sistem pred oddajo naročila opozoril, da kupujete v veleprodajni trgovini, ki je namenjena pravnim osebam, in bodo za vas veljali enaki pogoji kot za pravne osebe. Prosimo, v celoti preberite splošne pogoje poslovanja.
  • 8. Če kupujete kot registriran uporabnik, so vam v sistemu vedno na voljo tudi podatki o preteklih nakupih, statusu trenutnega naročila ter računi.

Pomembno: Potem ko naročilo s plačilom dokončno potrdite, od njega ne morete več odstopati. Če naročeni izdelki niso dobavljivi, vam bomo predlagali druge izdelke ali vam vrnili denar.

ROK OBDELAVE NAROČILA:
  • Vaše naročilo bo obdelano v 2-3 delovnih dneh, običajno pa v 24 urah.
  • V tem času bomo vaše naročilo potrdili in vam sporočili, kdaj bodo naročeni izdelki pripravljeno za odpremo.
  • Naročilo lahko prekličete ali spremenite do dokončne potrditve oz. plačila.
  • Hkrati začne dobavni rok veljati s prejemom plačila.
NAČIN PLAČILA:

Plačate lahko z univerzalnim plačilnim nalogom UPN (po predračunu), s karticami Visa / MasterCard / AMEX in drugo, ali Paypalom. Omogočamo tudi plačilo z gotovino in karticami na našem sedežu ob osebnem naročilu.

Pri plačilu po predračunu bomo čakali, da nam na email posredujete potrdilo o plačilu oz. da je priliv viden na našem transakcijskem računu, in nato začeli z obdelavo vašega naročila.

PREVZEM IN DOSTAVA:

Blago vam pošljemo po pošti v 2 do 21 delovnih dneh, lahko pa ga prevzamete tudi osebno na našem sedežu. Če prevzemate osebno, vseeno upoštevajte dobavni rok, ki vam ga bomo sporočili, saj večino izdelkov dnevno naročamo v skladišča v tujini, zato potrebujemo običajno 2-4 delovne dni, da izdelke pripravimo za odpremo. Za izdelke, ki jih naročate s potiskom, je dobavni rok 14 dni do 3 tedne. V primeru pošiljanja obračunavamo stroške pošiljanja, ki so odvisni od teže in velikosti paketa ter naslova za pošiljanje. Ceno pošiljanja spletni portal izračuna samodejno glede na cenik dostavne službe, potem ko izberete želeni način dostave.

CENE:
  • Redne cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila.
  • Če se cena v času med oddajo naročila in potrditvijo (torej plačilom) spremeni, omogočimo kupcu nakup po ceni, ki je zanj ugodnejša, vendar samo, če je potrditev naročila uspešno opravljena v 24 urah od oddaje naročila.
SPLETNE CENE:
  • Spletne cene veljajo za izbrane izdelke, ki so trenutno aktualni in vam jih želimo ponuditi po posebej ugodni ceni.
  • Spletne cene izbiramo po lastni presoji in zanje veljajo enaki pogoji kot za vse ostale izdelke.
  • Spletne cene so časovno omejene. Spletne cene veljajo za nakup preko spletne trgovine.
ZALOGE:

Zaloge v spletni trgovini niso vidne pri vseh izdelkih. Če je zaloga označena, ni nujno, da je točna, saj jo osvežujemo tedensko. Zato se lahko zgodi, da kakšnega izdelka dlje časa ne bo na zalogi ali ga je medtem proizvajalec ali pa skladišče umaknilo iz prodaje. V primeru, da želenih izdelkov delno ali v celoti ne moremo zagotoviti, vam bomo ponudili alternativo. V primeru, da ste naročilo plačali, dobaviti pa vam ga ne moremo in se z alternativo ne strinjate, vam bomo vrnili denar.

Vse potiskane izdelke dobavljamo izključno po naročilu, zato so dobavni roki daljši.

DDV:

Smo davčni zavezanci, vse cene bodo obračunane z dodanim 22 % DDV. Cene ob izdelkih ne vsebujejo DDV, ker je nakup v tej spletni trgovini namenjen pravnim osebam in je zaradi lažje primerjave cen to bolj optimalno. Če ni posebej navedeno, da je treba ceni prišteti DDV, upoštevajte, da je to potrebno. Pri seštevkih je običajno navedena cena brez DDV, znesek DDV in znesek za plačilo, ki vsebuje DDV.

Če ste davčni zavezanec iz EU in imate veljavno VIES davčno številko, bo spletna trgovina to samodejno preverila in vam DDV, ki velja za obračun v Sloveniji, ne bo obračunala. Nakup brez slovenskega DDV omogočamo samo, kadar izdelke izvozimo na vaš EU-naslov. Za izdelke, ki jih podjetja, ki so davčni zavezanci v EU članicah (razen Slovenije) naročajo za porabo v Sloveniji, se obračuna slovenski DDV. Slovenski DDV se ne obračuna za naročila kupcev zunaj EU (velja za pravne in fizične osebe), pod pogojem da zanje Gajcom d.o.o. izdelke izvozi (torej pošiljanje organizira Gajcom d.o.o.).

  • 3. Odstop od pogodbe

Odstop od pogodbe je možen kadarkoli pred potrditvijo nakupa (za dokončno potrditev smatramo uspešno izvedeno plačilo celotne kupnine).

Nakup v spletni trgovini omogočamo pravnim osebam, za katere določila iz Zakona o varstvu potrošnikov neposredno ne veljajo. V primeru, da vam omogočimo nakup kot fizični osebi (če kupujete za klub ali večje srečanje), se s potrditvijo teh splošnih pogojev poslovanja strinjate, da tudi za vas v tem primeru veljajo enaki pogoji kot za pravne osebe, torej da odstop od pogodbe po potrjenem naročilu ni več možen. V primeru naročila potiskanih izdelkov skladno s 43.č členom, 2. točka, 5. odstavek, stranka nima pravice odstopa od pogodbe, saj so vsi izdelki iz naše spletne trgovine narejeni po natančnih navodilih posameznega kupca in so prilagojeni njegovim potrebam. Vse izdelke namreč tiskamo sproti, torej po naročilu. Zaradi specifičnosti in svoje narave takšni artikli niso primerni za vračilo.

Opozorilo ob naročilu izdelkov ter izdelkov in tiska: Ob naročilu izdelkov bodite pozorni, da naročite pravilne velikosti. Vračila in menjave namreč niso mogoče.

4. Varovanje osebnih podatkov

  • Podatki o vašem naročilu bodo v shranjeni v sistem e-trgovine.
  • Trajno hranimo vse podatke, ki so zakonsko obvezni za obdelavo posla.
  • Ostale podatke hranimo samo, če se vi s tem strinjate.
  • Vse podatke hranimo skladno z GDPR in na podjetju običajen način.
  • Pogodba (račun) bo priložena naročenim izdelkom v pisni obliki.
  • Vaše podatke, povezane z obdelavo posla, bomo uporabili za obdelavo posla, za obveščanje o statusu naročila in za pošiljanje.

5. Garancija in reklamacije

GARANCIJA:
  • Vsi izdelki so kakovostni. Če naletite na izdelek z napako, ga lahko vrnete.
  • Izdelek bomo popravili ali zamenjali na naše stroške. Če zamenjava ne bo možna, vam bomo vrnili denar.

Reklamacije: Reklamacije sprejemamo izključno ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti in računa. Rok za najavo reklamacije je 8 dni. Reklamacijo pošljete na email [email protected], prosimo vas, da nam pošljete slike, iz katerih bo vidna napaka na izdelku in za kateri izdelek gre. Reklamacijo včasih lahko rešimo še na podlagi slike, zato počakajte, da vam sporočimo nadaljna navodila, preden nam izdelke vrnete. Sicer pa je rok za vračilo reklamiranih izdelkov 30 dni od izdaje računa. Rok za obravnavo reklamacije začne teči z dnem, ko je reklamirano blago vrnjeno v Gajcom. Rok za odpravo napak na tehničnih izdelkih, ki so v garanciji, je 30 dni, razen če je v garanciji proizvajalca navedeno drugače. Garancijski rok za tehnične izdelke je opredeljen v garancijskih izjavah proizvajalca. Rok za odpravo napak na tehničnih izdelkih, ki niso več v garanciji, je 60 dni. Če napake ni mogoče odpraviti, lahko zaračunamo stroške pregleda in poskusa odprave napak.

Garancija: Vsi izdelki so kakovostni. Če naletite na izdelek z napako, ga lahko vrnete. Stroške vračanja izdelkov krije kupec, če se ne dogovorimo drugače. Izdelek bomo popravili ali zamenjali na naše stroške.

Bistvene lastnosti blaga in storitve: Materiali in posebnosti izdelave so navedeni pri vsakem izdelku posebej. V primeru, da določena lastnost izdelka, ki vas zanima, ni posebej navedena, nas kontaktirajte. Načeloma izbiramo preskušene proizvajalce, vseeno pa lahko pri promocijskih izdelkih prihaja do določenih odstopanj. Primer: barva izdelkov lahko od sarže do sarže odstopa in tabele velikosti so zgolj informativne narave. Osnovno načelo vseh proizvajalcev, ki izdelujejo izdelke za promocijo, je PONOVLJIVOST. Zato so tudi običajno izdelki za promocijo kakovostni in uporabni. Prav tako so običajno dolgo časa (več let) na voljo v enakem barvnem in velikostnem razponu. Tisk je obstojen, pri tisku uporabljamo ekološke barve z vsemi potrebnimi certifikati. Navodila za vzdrževanje najdete pri opisih izdelkov oz. storitev.

Zaloga: Ponudba v spletni trgovini je informativna, zaloga ni konstantna. Če izdelkov ni na zalogi, vas obvestimo o roku dobave. Za izdelke, ki dlje časa ne bodo na voljo, vam bomo ponudili alternativo ali vam vrnili denar.

Opozorilo: Slike so simbolične in avtorsko zaščitene.

Zadržek: Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in cen brez predhodne napovedi. Prav tako si pridržujemo pravico do napak v spletni trgovini. V primeru, da odkrijemo napako, povezano z vašim naročilom, bomo primer rešili v vaš prid, vendar ni nujno, da bomo naročilo, ki vsebuje izdelke, pri katerih so bile opažene napake, tudi sprovedli (v celoti ali delno).

V primeru morebitnega spora s pravno osebo oz. z osebo, ki ni potrošnik, je pristojno sodišče v Ljubljani, pri čemer se uporablja slovensko pravo.

6. Reševanje sporov

MOŽNOST IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gajcom d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Gajcom d.o.o., 2023, Vse pravice pridržane

GDPR

Politika varovanja osebnih podatkov – GDPR

 

1) O politiki varstva osebnih podatkov v podjetju Gajcom d.o.o.

S tem dokumentom želimo na kar se da enostaven način sporočiti, kako v podjetju Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: Gajcom) zbiramo, shranjujemo in obdelujemo osebne podatke ter upravljamo s pravicami posameznikov na področju varstva osebnih podatkov (GDPR).

V Politiki so skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju Splošna uredba o varstvu podatkov), zajete naslednje informacije:

  • kontaktne informacije podjetja in pooblaščene osebe za varstvo podatkov,

  • nameni, podlage in vrste obdelave različnih vrst osebnih podatkov posameznikov, vključno s profiliranjem osebnih podatkov posameznikov,

  • posredovanje podatkov tretjim osebam in v tretje države,

  • čas hrambe posameznih vrst osebnih podatkov,

  • pravice posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,

  • pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelavo osebnih podatkov.

    Kjer je to primerno, se določila, ki se nanašajo na posameznike, uporabljajo tudi za vprašanja tajnosti in zaupnosti komunikacij uporabnikov, ki so pravne osebe.

     

    2) Upravljavec in pooblaščena oseba za varstvo podatkov

    Upravljavec osebnih podatkov posameznikov, ki se obdelujejo v skladu s Politiko varstva osebnih podatkov, jeGajcom d.o.o. V Gajcom d.o.o. ni imenovana posebna pooblaščena oseba za varstvo podatkov, smo pa za dodatna vprašanja v zvezi s tem dosegljivi na elektronskem naslovu [email protected].

     

3) Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov

Obdelava na podlagi pogodbe oz. posla – Gajcom d.o.o. shranjuje in obdeluje osebne podatke posameznikov za izpolnjevanje svojih obveznosti iz pogodbenega razmerja, sem sodi obdelava naročil, komunikacija z naročnikom v postopku obdelave naročila, izdaja računa, obveščanje o statusu naročila in dobave storitev in blaga.

Podatki posameznikov, ki naročajo preko spleta, so shranjeni v bazi spletne trgovine, podatki posameznikov, ki kupujejo preko e-pošte, pa v računovodskem sistemu. Podatke strank, ki naročajo fizično v trgovini, uporabljamo za namene obdelave naročila in predaje blaga oz. storitev.

 

4) Hramba osebnih podatkov

Osebne podatke o posameznikih shranjujemo iz zakonitih poslovnih interesov (izdaja računa, garancija, evidenca za morebitna ponaročila) za nedoločen čas.

 

5) Obdelava osebnih podatkov na podlagi zakona

Skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov sodi med zakonite interese tudi neposredno trženje. Za potrebe neposrednega trženja lahko Gajcom tudi brez privolitve oblikuje profile posameznikov na podlagi osnovnih informacij o preteklih naročilih, izraženega interesa ali odsotnosti interesa za določene storitve ali blago. Tako osnovno profiliranje ne bo nikdar vključevalo podatkov o prometu ali vsebine elektronskih komunikacijskih storitev. Posameznik lahko navedeni obdelavi ugovarja oz. ima v vsakem sporočilu, ki ga dobi od Gajcom d.o.o., možnost, da zahteva odjavo od posameznega sklopa obveščanj ali do popoldnega izbrisa (izbris zakonsko določenih podatkov, povezanih s poslovno pogodbo ni možen, kadar moramo podatke hraniti iz poslovnih zakonskih razlogov oz. zaradi zaščite pravic posameznika)

Na podlagi zakonitega interesa lahko Gajcom d.o.o. posameznike kontaktira za potrebe ugotavljanja njihovega zadovoljstva s storitvami oziroma uporabniško izkušnjo tudi v primerih, ko to ni nujno potrebno za izvajanje pogodbe. Gajcom zaradi tehtanja tega interesa z interesi posameznika ne kontaktira ponovno tistih posameznikov, ki so temu ugovarjali.



6) Obdelava na podlagi soglasja za obdelavo osebnih podatkov:

Obdelava podatkov lahko temelji na soglasju, ki ga posameznik da Gajcom d.o.o. Soglasje se lahko na primer nanaša na obveščanje o ponudbi in storitvah, pripravo ponudbe, prilagojene posameznikovim uporabniškim navadam ali opravljanje storitev z dodano vrednostjo. Obveščanje se izvaja prek kanalov, ki jih je v soglasju izbral posameznik (fizična oseba ali pooblaščenec pravne osebe).

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko svoje soglasje kadarkoli umakne oziroma spremeni na enak način, kot je bilo soglasje dano ali na drug način, kot ga opredeli Gajcom d.o.o., pri čemer si Gajcom d.o.o. pridržuje pravico do identifikacije stranke. Spremembo soglasja je med drugim mogoče urediti preko spletne trgovine,preko kontaktnega e-maila ali na sedežu Gajcom d.o.o.. Umik oziroma sprememba soglasja se nanaša le na podatke, ki se obdelujejo na podlagi soglasja. Veljavno je zadnje podano soglasje posameznika, ki ga prejme Gajcom. Možnost preklica soglasja ne predstavlja odstopnega upravičenja v poslovnem razmerju posameznika z Gajcom d.o.o.

Kjer soglasje vključuje neposredno trženje na podlagi posameznikovega profila, lahko Gajcom izvaja profiliranje posameznika na podlagi preteklih nakupov.

Podatki, za katere je dana privolitev, se v odsotnosti preklica obdelujejo za nedoločen čas.

 

7) Posredovanje podatkov tretjim osebam ter posredovanje podatkov v tretje države (države, ki niso članice Evropske unije ali Evropskega gospodarskega prostora)

Gajcom posreduje osebne podatke o kupcih vezano na zakonsko obvezo v zunanje računovodstvo, ki ima v danem trenutku sklenjeno pogodbo o poslovnem sodelovanju z Gajcom d.o.o. Vsi podatki so beleženi v poslovnem sistemu, ki omogoča izdajo davčno potrjenih računov in se v njem zbirajo vsi podatki naročnikov, kupcev in potencialnih kupcev, ki so vstopili v stik z Gajcom d.o.o. Podatke hrani podjetje, s katerim ima Gajcom d.o.o. sklenjeno pogodbo o poslovnem sodelovanju v povezavi z vodenjem in obdelavo poslovodskih dokumentov. Gajcom ne posreduje podatkov drugim tretjim osebam niti v tretje države.

 

8) Rok hrambe osebnih podatkov

Podatki o izstavljenih računih in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najmanj do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša, v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.

 

9) Pravice posameznikov v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Gajcom d.o.o. zagotavlja posameznikom uresničevanje njihovih pravic brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejema zahteve.

Gajcom d.o.o. sprejema zahteve v zvezi s pravicami posameznika na elektronski naslov [email protected] ali po pošti na naslov Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana. posameznik lahko zahtevo odda tudi na sedežu podjetjaGajcom d.o.o.

Kadar posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, zahtevo predloži z elektronskimi sredstvi, se informacije, kadar je mogoče, praviloma zagotovijo z elektronskimi sredstvi, razen če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne zahteva drugače.

Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko Gajcom d.o.o. zahteva zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

posameznikom omogoča podjetje Gajcom d.o.o. naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov:

pravico do dostopa do podatkov,
pravico do popravka podatkov,
pravico do izbrisa podatkov (»pravica do pozabe«),

pravico do omejitve obdelave podatkov,
pravico do prenosljivosti podatkov,

pravico do ugovora



10) Pravica do dostopa do podatkov

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od podjetja Gajcom d.o.o. pridobiti informacijo, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, in kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in dodatnih informacij v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, kamor sodijo:

  • nameni obdelave;

  • vrste osebnih podatkov;

  • uporabniki ali kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah;

  • kadar je mogoče, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja;

  • obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi;

  • pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu;

  • kadar osebni podatki niso zbrani od posameznika, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom;

  • obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika.

  • Na podlagi zahteve posameznika podjetje Gajcom d.o.o. zagotovi kopijo njegovih/njenih osebnih podatkov, ki se obdelujejo.



11) Pravica do popravka

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da Gajcom d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim/njo. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima ob upoštevanju namenov obdelave pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.

 

12) Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da Gajcom d.o.o.brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, pa ima obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati:

  • kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani;

  • kadar posameznik prekliče privolitev, ki je podlaga za obdelavo podatkov, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga;

  • kadar posameznik ugovarja obdelavi na podlagi zakonitega interesa Gajcom d.o.o., pa za njihovo obdelavo ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi;

  • kadar posameznik ugovarja obdelavi za potrebe neposrednega trženja;

  • kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom; kadar gre za podatke v zvezi s ponujanjem storitev informacijske družbe, nepravilno zbrane od otroka, ki skladno z veljavno zakonodajo takšnih podatkov ne more dati.

  • Kadar gre za imeniške ali drugače objavljene podatke, sprejme razumne ukrepe, vključno s tehničnimi, da upravljavce, ki obdelujejo osebne podatke, obvesti, da posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, od njih zahteva, naj izbrišejo morebitne povezave do teh osebnih podatkov ali njihove kopije.



13) Pravica do omejitve obdelave

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da omeji obdelavo, kadar:

– posameznik oporeka točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
je obdelava nezakonita in posameznik nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe;

– osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč jih posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;

– je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

 

14) Pravica do prenosljivosti podatkov

Gajcom d.o.o. osebnih podatkov ne posreduje tretjim osebam niti na željo posameznika.

15) Pravica do ugovora

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov, če ta temelji na zakonitih interesih, za katere si prizadeva ali tretja oseba. preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, ima posameznik pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno s profiliranjem, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Vkolikor neposredno trženje temelji na privolitvi, se pravica do ugovora lahko izvede s preklicem dane osebne privolitve.

16) Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Posameznik lahko morebitno pritožbo v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov poda Gajcom d.o.o. na objavljene kontaktne podatke. Prav tako ima vsak posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da vloži pritožbo neposredno pri Informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.

Če je posameznik uveljavljal pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vloži obrazloženo pritožbo pri Gajcom d.o.o. V roku 15 dni. mora Gajcom d.o.o. o pritožbi odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh.

17) Veljavnost politike

Ta politika je objavljena na www.Gajcom.si in začne veljati 25. 5. 2018, datum zadnje revizije 24.3.2022.

Vse pravice pridržane.

Prispevki o darilih in obdarovanju

Poslovni in osebni prijatelji, ki ponujajo izdelke in storitve, primerne za darila. Nekateri pa so za vas razmišljali o obdarovanjih – priporočamo njihove zanimive zapise v branje.

Blog

Z vami delimo zanimive ideje za darila, poročila o dobro izpeljanih idejah za obdarovanja in še marsikaj, kar vas bo sezulo …

Od filozofije do prakse. Od idej do storitev in otipljivih daril.

Pišejo srčni ljudje, ki vam ponujajo svoje znanje in modrost, pa tudi konkretne storitve in izdelke.

Sodelovanje

Se želite predstaviti tudi vi?

Sporočite nam, s čim se ukvarjate in kako bi se želeli predstaviti.

Predstavitve so brezplačne. Energijska izmenjava za objavo je dodana vrednost, ki jo s prispevkom dajete našim bralcem.

Več o naši ideji povezovanja si preberite v tem prispevku.

Povezave

Imamo domišljijo in hitro povezujemo različne zamisli med sabo.

Tako nastajajo tudi zgodbe Teesky partnerjev v obliki merch izdelkov. Teesky je podobno kot Darilo, ki sezuje projekt, ki vas nič ne stane, lahko pa z njim veliko pridobite.

Dobrodošli, prijatelji.

Izdelujete darila ali pa ponujate zanimive storitve, primerne za darila? Imate svoje mnenje o darilih ali svojo vizijo obdarovanja in bi želeli to deliti z nami?
kava v gajcomu sledi darilo

Darila za vse priložnosti

Darila, ki so lahko potiskana

Darilo, ki sezuje