Skrivnosti dobrega marketinga tičijo v drobnih pozornostih.

Naša zgodba

Od 1993

Gajcom – dobava in tisk kakovostnih poslovnih daril

V svetu promocije, s poudarkom na kakovostnih majicah in tisku – že 30 let

 

Gajcom d.o.o. je bil ustanovljen 1. aprila 1993, sprva smo delovali v domači garaži. Prva poslovna ideja so bile PVC vrečke, po vzoru skandinavcev potiskane z več logotipi. Projekt smo speljali za cca. 25 podjetij v takratnem BTC-ju Ljubljana.

    • 1993-1995 – Prve redne zaposlitve

      Ob prvem projektu smo ugotovili, da je tisk na materiale, kot je PVC, precej zahteven. Med raziskovanjem načinov tiska smo začeli tiskati v tehniki sitotisk, povsem na roke in zgolj v eni barvi. Ampak že s prvimi vizitkami, ki smo jih potiskali, so začele prihajati nove in nove stranke in kmalu smo zaposlovali.

    •  

    1996-2000 – Tiskarna majic

    Zdaj smo že specializirani za tisk na majice. Opažamo,  da nam ta vrsta tiska najbolj leži in da si stranke dejansko želijo potiskanih majic. Sprva smo tiskali zgolj s preslikači, potiskanimi na sitotisk. Po tem tisku smo bili dolgo tudi najbolj poznani – izdelovali smo res kakovostne preslikače, ki so dajali stabilne in pralno obstojne odtise.

marko gasper gajcom
robert darja gajcom

Kaj pa danes?

tamara gajcom
darinka gajcom

Kar nekaj let smo menjavali opremo izjemno hitro. Zdi se, da je bil v tem času napredek v tehnologiji tiska na majice noro pospešen. Preslikače smo začeli tiskati na sodobnejšem stroju, hkrati pa smo v ekipo povabili še karusel. Večino majic smo tako potiskali direktno, za kape, torbe in druge bolj zahtevne izdelke pa smo obdržali preslikače.

  • 2010 -2020 Garderoba

    V času krize smo razmišljali, kako bi se najbolj elegantno približali kupcem, ki potrebujejo samo eno majico. V Koloseju se je ravno takrat sprostil prostor, v katerem smo 10 let tiskali majice v naši poslovalnici Garderoba.. Sprva smo tiskali s folijo in s preslikači, ki smo jih potiskali na zalogo (sitotisk). Počasi pa smo začeli kupovati DTG.

  • 2014-2022 – Spletne trgovine 

    2015 je zaživela spletna trgovina www.garderoba.si in vzporedno smo razvijali tudi veleprodajno spletno trgovino www.gajcom.si. Razvoj vseh naših spletnih trgovin je  še vedno v teku. Upamo, da vam je spletna trgovina, ki jo pravkar obiskujete, všeč.

  • 2022 Ekološki tisk

    V 2022 se je trg spremenil v mnogih panogah, mi nismo bili nobena izjema :). Imeli smo dovolj časa za tuhtanje in premlevanje novih idej. Ugotavljamo, da vam največ pomeni kakovosten potisk majic. Da si želite, da potisk ostane lep vsaj toliko časa kot majica. Da ne razpoka, da barve ostanejo živahne in da se nič ne spere. Okrepili smo vse obstoječe tehnike tiska z novimi dodatki, barvami, načini dela, opremo … In vse te nadgradnje so bile  namenjene še boljšemu sodelovanju z vami, strankami, ki pri nas naročate redno. Med tehnikami tiskar izbiramo glede na posamezen projekt in pri tem vedno upoštevamo čim manjši odpadek (skrb za okolje), čim boljšo obstojnost (da lahko majice dolgo nosite in tako varujete okolje in prihranite denar), cenovno sprejemljivost oziroma optimizacijo stroškov. Nove stranke nas sprašujejo tudi o tem, kako ekološki in človeku prijazen je naš tisk, kakšne barve uporabljamo in kako vplivajo na človeka. Z veseljem vam povemo vse podrobnosti o tisku, materialih in pripomočkih, ki jih uporabljamo. Saj šele ko veste, kaj kupujete, boste s svojim nakupom lahko zares zadovoljni. Naš tisk je ekološki. Ne obremenjujemo okolja, skrbimo za svoje sodelavce in seveda tudi za vse, ki nosite in uporabljate pri nas potiskane izdelke. Vse barve, čistila in druge kemikalije so certificirani. Za obstojnost pa poskrbimo s pravilnimi tehnološkimi postopki. Tako je pri nas izmet zaradi napak minimalen, izdelki pa dolgo uporabni.

  • 2023 nam prinaša nove izzive. Hvaležni smo, da se dogodki spet odvijajo in da vaši posli cvetijo. Zato spet normalno naročate naše izdelke. Kljub temu, da opažamo, da ste postali varčnejši in kupujete še bolj premišljeno kot v preteklih letih, pa smo resnično veseli, da se pogosteje odločate za kakovostnejše izdelke, recimo majice in puloverje iz bio bombaža, za izdelke iz naravnih ali recikliranih materialov, predvsem pa za izdelke, ki so resnično uporabni in kakovostni. Trajnostna naravnanost nas navdihuje.
  • Kam gremo? Z velikim navdušenjem naprej. Veselimo se vseh, ki greste z nami.
  •  

Naše vrednote

Trajnostna naravnanost:

  • izdelki in materiali, ki imajo dober vpliv na ljudi in okolje ali pa tega čim manj obremenjujejo
  • dolgotrajni izdelki, ki jih ljudje zares uporabljajo – in to dlje časa.

Ideja Darila, ki sezuje

Soustvarjanje

Uživanje v razdajanju in sprejemanju

Prepuščanje domišljiji

Ustvarjanje v otipljivih formatih

Gajcom že dolga leta skrbi za vaše obdarovalne in marketinške izzive.
gajcom dobava in tisk dobrih majic