Skoči na vsebino

Moja blagovna znamka na majicah 3

Moja blagovna znamka na majicah 1

Moja blagovna znamka na majicah mora biti usklajena z mojo celostno grafično podobo.

Slišati je zapleteno, najprej pomislim na to, da bo nemogoče najti majice prave barve, takoj potem pa, da si ne želim, da bi bil moj logotip, znak ali grafika umeščen na majico na nek klasičen način – nočem biti kot vsi ostali.

Včasih grafični oblikovalci pri snovanju celostne grafične podobe za podjetje, klub, združenje ali blagovno znamko zaidejo preveč v detajle. Velikokrat se zgodi, da naše stranke pridejo zakrbljene, saj v ponudbi majic nikakor ne najdejo pravega odtenka majic, ki bi se ujemal z barvami, ki so določene v CGP.

V ponudbi Gajcom imamo več rešitev za ta problem.

Barva majice v konkretnem Pantone odtenku

Na voljo imamo orodje, s katerim zelo hitro preiščemo celotno ponudbo na trgu – med različnimi proizvajalci in modeli majic lahko iščemo barvo, ki je najbližja želenemu odtenku, ki se sklada s CGP stranke.

Pri tem lahko izbiro ožamo glede na material majic, model, kroj, različne posebnosti in seveda cenovni rang.

Barva tiska v konkretnem Pantone odtenku

Se pa zgodi, da pravega odtenka majice res ni v redni ponudbi. In če gre za manjšo količino, ni smiselno naročati večje količine po naročilu barvanih majic. Takrat si pomagamo tako, da potiskamo logotip ali grafiko v določenem pantonu, saj mešanje barv za tisk v točno določenem Pantone odtenku ni problem, sploh če je projekt izvedljiv v tehniki sitotisk. 

 

Črno belo je lahko tudi barvito

Največ majic na trgu je črnih ali belih. To sta najbolj hvaležni barvi in morda vas bo presenetilo, da v Gajcomu raje tiskamo na črne majice kot pa na bele 😉

Vse odtenke iz vaše CGP lahko potiskamo tudi na druge barve majic, ampak najbolj hvaležni z vidika ujemanja in kontrastov sta vedno črna in bela barva kot podlaga.

Na črne majice sodijo svetlejši odtenki grafik in logotipov, temnejše seveda raje tiskamo na bele majice.

Na črnih majicah je sitotisk nekoliko bolj kompakten na otip, saj je nanos barve večji, da dosegamo zadovoljivo pokrivnost. Z vidika obstojnosti pa razlik med belimi in črnimi majicami ni – tudi pri belih majicah namreč poskrbimo za zadosten nanos barve, da je ta obstojna in ne razpoka. Vseeno je tisk na bele majice nekoliko bolj mehek na otip.

Možen je seveda tisk v več barvah – nobene kombinacije se ne ustrašimo. Sitotisk omogoča tudi potisk različnih posebnih učinkov. Samo eno pomanjkljivost ima ta kraljica tiskarskih tehnik – sama priprava stroja je precej zahtevna in povezana s stroški, zato je priporočljivo, da za sitotisk pripravimo hkrati malce večja naročila. Ampak brez skrbi, tudi 50 majic je že količina, če govorimo o bolj preprostih grafikah.

Sodobne blagovne znamke na majicah skrbijo za trajnost.

To pomeni, da se izogibamo nepotrebnim zalogam in majice tiskamo sproti. Ko dobimo naročilo, potiskamo majico prav za znakega naročnika.

Tudi vsako majico sproti je možno tiskati obstojno in mehko. Naši stroji omogočajo izjemno elastičen tisk v živahnih barvah, saj tiskamo direktno na majice in jih sušimo v sušilnih tunelih, enako kot pri sitotisku. Tako ne prihaja do občutka plastičnosti oziroma zalikanosti tiska, pač pa je tisk mehek in nekoliko raskav na otip – lahko rečemo bolj naraven.

Ta način tiska ima samo eno pomanjkljivost – težje namreč dosegamo točne pantone odtenke. Lahko se seveda želenim odtenkom zelo približamo in včasih jih tudi povsem zadenemo. Ampak običajno prihaja do odtopanj. Še vedno pa so barve živahne in ustrezne, tako da je tisk izjemno kakovosten in predvsem ponovljiv.

promocijske majice v temno rdeči barvi
promocijski izdelki v modri barvi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Darilo, ki sezuje