Skoči na vsebino

Moja blagovna znamka na majicah 1

Moja blagovna znamka na majicah 1

Moja blagovna znamka na majicah 1. del

Nekje je treba začeti. Začeti svojo blagovno znamko oblačil ni mačji kašelj. Konkurenca je ogromna, hkrati pa je trg izjemno zahteven. Ampak v oblačilne vode se lahko podate z velikim navdušenjem, saj je prostora za ustarjanje ogromno. Ljudje so željni novosti in predvsem nišnih oziroma manjših ponudnikov. Moda je muhasta – zahteva vedno nove rešitve. In hkrati omogoča veliko ustvarjalne energije – saj lahko v svetu oblačil praktično dnevno ponudite trgu kaj novega. Z malo sreče in veliko izvirnosti bodo vaši predlogi zagotovo našli svoje kupce.

Tokrat razmišljam o tem, kako smo doslej pomagali našim strankam zasnovati svojo blagovno znamko oblačil, predvsem takšnih, ki so tudi potiskana. In kdo vse nam je pri tem pomagal.

Kakovostni izdelki

Pri iskanju primernih materialov, krojev in izvedbe, se prav na začetku največkrat najbolj zaplete. Če si želite recimo povsem svojih majic, boste morali skozi naslednje faze:

  • iskanje primernih materialov
  • oblikovanje in izdelava kakovostnih krojev
  • krojenje in šivanje
  • vzdrževanje stalne in primerne zaloge

Če z izdelavo oblačil nimate nobenih izkušenj, znajo biti prve tri faze zahtevne. Četrta pa je seveda povezana s prostorom in finančnimi sredstvi.

 

Več možnosti za enostaven začetek blagovne znamke:

  1. poiščite proizvajalca, ki ima že utečeno proizvodnjo primernih izdelkov, ki jih lahko uporabite za začetek. Preverite, morda jih lahko uporabite prav pod svojo blagovno znamko.
  2. izberite proizvajalca, ki že izdeluje kakovostne izdelke, primerne za rebranding, torej izdelke, ki jih lahko uporabite pod svojo blagovno znamko – zamenjate oz. dodate lahko svojo etiketo ali natisnete svoj logotip na izdelek. Primere takšnih majic najdete na spletni strani Gajcom.
  3. Če finančna sredstva niso problem, se seveda lotite vsega povsem od začetka – tako dobite povsem unikatne izdelke, ki bodo samo vaši.

 

V vsakem primeru se tako rodi Moja blagovna znamka na majicah – potem pa jo je treba vzgajati in negovati.

Obstojen potisk

Oblačila so lahko potiskana na več načinov.

  1. potisk celotnega izdelka (potiskano blago) – enostavno naročite blago, potiskano z vašim dizajnom, potem pa iz njega izdelajte izdelke.

  2. potisk logotipa oziroma etikete – kadar je poudarek na kakovosti samega oblačila in želite s tiskom samo označiti svojo blagovno znamko, imate več možnosti – dotiskate lahko znak oz. logotip na različne pozicije. Običajne pozicije za tovrstno označevanje so notranja stran tilnika, leva ali desna zunanja stran ob boku, zunanja stran tilnika, rokav ali srčna stran.
  3. potisk posebne grafike – če je vaša poslovna ideja ponujanje strankam oblačila s poudarkom na zanimivi grafiki ali več različnih grafikah, potem potrebujete kakovosten potisk izdelkov.

Pri zadnjih dveh vrstah tiska vam lahko pomagamo v Gajcomu. Tako unikate kot velike količine tiskamo s tehnikami tiska, ki omogočajo visoko kakovost potiska.

  • tisk je vedno obstojen in mehek na otip
  • tiskamo direktno na majice, tako lahko potiskamo tudi prelive, drobne detajle in posebne učinke
  • dosežemo tudi bolj nenavadne predele oblačil, specializirani smo za majice, vendar tiskamo tudi na veliko drugih izdelkov iz tekstila.

Blagovna znamka oblačil je vedno označena. Vsaj z logotipom ali znakom, lahko pa tudi z velikimi grafikami. Kakovost potiska in predvsem obstojnost sta ključni za dolgoročno uspešnost znamke potiskanih oblačil.

Če vas zanimajo skrivnosti snovanja svoje blagovne znamke, se nam lahko pridružite v FB skupini, kjer se združujemo ljudje z izkušnjami in navdušeni novinci. V zaprti skupini izmenjujemo izkušnje in dobre ideje.

O snovanju blagovnih znamk na majicah pa se bom še razpisala tudi tukaj. Hvala, ker mi sledite.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Darilo, ki sezuje