Skoči na vsebino

Marcaretinška magija z Lenjo 2 – povezovanje in soustvarjanje blagovnih znamk

Marcaretinška magija z Lenjo - povezovanje in soustvarjanje blagovnih znamk

Dejan Zavec

bo še dolgo odmevno ime. Prepoznavne blagovne znamke vedno koristijo vsem drugim (manj prepoznavnim) znamkam, če jih povežemo med sabo.

V tokratnem videu Lenja razloži svojo idejo povezavo treh blagovnih znamk v skupni marketinški akciji, kjer so glavne uporabljene sestavine:

  • oseben pristop (lastnoročno napisan naslovnik in podpis)
  • znana blagovna znamka (Dejan Zavec), ki prispeva v akciji konkretno dodano vrednost za povabljene
  • rdeča nit oz. v tem primeru kar konkretno rdeča barva, ki povezuje akcijo
  • konkreten fizični dodatek – balon, ki od povabljenih zahteva neko akcijo (da ga napihnejo)

Povezovanje in soustvarjanje blagovnih znamk

je lahko priročno z več vidikov:

  • zgodba dobi močnejšo in bogatejšo vsebino
  • finančni strošek (zlasti materialni se porazdeli med vse sodelujoče)
  • učinek se pomnoži, saj vsaka od sodelujočih blagovnih znamk seznani svoj krog ljudi s povezanimi blagovnimi znamkami.
Za še več idej, kako lahko povežete več blagovnih znamk in skozi povezovanje soustvarite boljše marcaretinške učinke, kontaktirajte Lenjo Faraguna.

Skupinski nastop na sejmih in konferencah

Enostaven način povezovanja in soustvarjanja je sodelovanje na nastopih na sejmih in konferencah. Dober primer so povezovalne konferenčne vrečke.

– vrečke so na voljo v veliko barvah, vsaka blagovna znamka lahko izbere svojo osnovno barvo vrečke. Vsak ponudnih potem svojim obiskovalcem ponudi vrečko v svoji barvi, na kateri pa so označene tudi ostale blagovne znamke.

– na vrečke se potiskajo logotipi vseh sodelujočih blagovnih znamk + doda se lahko nek skupni slogan ali grafika, ki označuje določeno priložnost

– strošek tiska se porazdeli, z novimi tehnikami tiska pa tudi tisk v veliko barvah ni več problem, tako da je lahko vsak logotip natisnjen v svojih originalnih barvah

– ker je naklada tako višja, je strošek vrečke ne kos nižji in se tako zmanjšajo stroške za vse sodelujoče blagovne znamke. Učinek pa se večkratno okrepi.

unikatne promocijske vrecke z vec logotipi za sejme

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Darilo, ki sezuje