Skoči na vsebino

Marcaretinška magija z Lenjo

Marcaretinška magija z Lenjo -poletna razglednica

1. Poletna razglednica

Marcaretinška magija z Lenjo -poletna razglednica

Gremo na morje in vklopimo autoreply.

“Vaša najljubša komercialistka je šla na dopust, kjer bo obujala spomine na vse svoje čudovite stranke. In seveda bo v prijetnem okolju in dobre volje zbirala nove ideje za še boljše sodelovanje z vami.

Medtem ko namakam noge v morje, so vam na voljo sodelavci, ki so že bili na dopustu (in so zato odlično razpoloženi) ali pa se bodo na dopust odpravili kmalu (in so dobre volje, ker vedo, kaj jih čaka). Vsekakor boste z njimi uredili vse, kar ne more počakati mene.”

 

Je to tvoje autoreply sporočilo?

Morda bi pa lahko bilo.

Poslovne razglednice

so super ideja, s katero lahko vzdružujete pristen stik s svojimi strankami celo leto, predvsem pa takrat, ko od vas NIČESAR ne pričakujejo.

(Prijetno in nevsiljivo) presenečenje je najboljša reklama.

Stranka ti pošlje e-mail, ti pa njej odpiljen autoreply in potem še razglednico! Kakšna ideja.

Razglednice lahko natisnete vnaprej in potem dopisujete svoje sporočilo in naslov na roke. Lahko pa jih tiskate tudi sproti z unikatnim sporočilom ali celo z unikatno sliko. Slednje zahteva malce boljšo tehnično rešitev, ampak če imate pri roki prilagodljivega tiskarja in ste pripravljeni odšteti kak euro več, bo to naredilo večji vtis.

Pri razglednicah tako kot pri vseh drugih pozornostih (torej promocijskih darilih) velja, da bolj ko ste izvirni in konkretni, boljši bo učinek. In kot vedno – vse to delamo na dolgi rok. Samo ena razglednica še ne bo zgradila odnosa. Je pa to poceni, prijeten in res zelo oseben gradnik dobrega odnosa.

Marcaretinška magija z Lenjo

je serija mini marketinških nasvetov, ki jih lahko izkoristite, ko vam manjka idej. Lenja Faraguna je zakladnica marketinških idej. Zgodbe, ki prodajajo, niza kot bi jih stresala iz rokava. Povezovanje je njena velika strast. Lenjo lahko najamete za svojo osebno marcaretinško maserko – hrbtenica vaše blagovne znamke ji bo zagotovo hvaležna.

2. Čokoholik

marcaretinška ideja - čokolada

Čokoladna gledališka predstava

in mojstrica čokoladnih umetnin – vrhunska kombinacija za povabilo na predstavo.

Lenja je tokrat spet povezala več blagovnih znamk in tako ustvarila slastno zgodbo, ki je pritegnila ogromno ljudi. Poleg ljudi, ki radi hodijo v gledališče in podpirajo določene igralce, je k ogledu pritegnila tudi takšne, ki jih privlači čokolada.

Kako jih je premamila, si oglejte v videu.

Poletje pač ni idealen čas za čokoladna darila – razen, če si omislite čokoladne motive na majicah, puloverjih, skodelicah in različnih drugih izdelkih.

Za ideje, katere izdelke lahko še uporabite za čokoladno promocijo, mi lahko pišete.

majica chocoholic čokoholik
Majica Chocoholic

3. povezovanje in soustvarjanje blagovnih znamk​

Marcaretinška magija z Lenjo - povezovanje in soustvarjanje blagovnih znamk

Dejan Zavec

bo še dolgo odmevno ime. Prepoznavne blagovne znamke vedno koristijo vsem drugim (manj prepoznavnim) znamkam, če jih povežemo med sabo.

V tokratnem videu Lenja razloži svojo idejo povezavo treh blagovnih znamk v skupni marketinški akciji, kjer so glavne uporabljene sestavine:

  • oseben pristop (lastnoročno napisan naslovnik in podpis)
  • znana blagovna znamka (Dejan Zavec), ki prispeva v akciji konkretno dodano vrednost za povabljene
  • rdeča nit oz. v tem primeru kar konkretno rdeča barva, ki povezuje akcijo
  • konkreten fizični dodatek – balon, ki od povabljenih zahteva neko akcijo (da ga napihnejo)

Povezovanje in soustvarjanje blagovnih znamk

je lahko priročno z več vidikov:

  • zgodba dobi močnejšo in bogatejšo vsebino
  • finančni strošek (zlasti materialni se porazdeli med vse sodelujoče)
  • učinek se pomnoži, saj vsaka od sodelujočih blagovnih znamk seznani svoj krog ljudi s povezanimi blagovnimi znamkami.
Za še več idej, kako lahko povežete več blagovnih znamk in skozi povezovanje soustvarite boljše marcaretinške učinke, kontaktirajte Lenjo Faraguna.

Skupinski nastop na sejmih in konferencah

Enostaven način povezovanja in soustvarjanja je sodelovanje na nastopih na sejmih in konferencah. Dober primer so povezovalne konferenčne vrečke.

– vrečke so na voljo v veliko barvah, vsaka blagovna znamka lahko izbere svojo osnovno barvo vrečke. Vsak ponudnih potem svojim obiskovalcem ponudi vrečko v svoji barvi, na kateri pa so označene tudi ostale blagovne znamke.

– na vrečke se potiskajo logotipi vseh sodelujočih blagovnih znamk + doda se lahko nek skupni slogan ali grafika, ki označuje določeno priložnost

– strošek tiska se porazdeli, z novimi tehnikami tiska pa tudi tisk v veliko barvah ni več problem, tako da je lahko vsak logotip natisnjen v svojih originalnih barvah

– ker je naklada tako višja, je strošek vrečke ne kos nižji in se tako zmanjšajo stroške za vse sodelujoče blagovne znamke. Učinek pa se večkratno okrepi.

unikatne promocijske vrecke z vec logotipi za sejme

4. Skupina Tabu

marcareting skupina tabu

Skupina Tabu

je leta 2007 skupaj z Lenjo ustvarila enkratno promocijsko akcijo z nastopom “v dnevni sobi”.

Skupina Tabu se je ponudila za izvedbo zasebne zabave izbrancu – izbira pa je potekala skozi zabavno marketinško akcijo, ki je še bolj približala skupino starim in novim oboževalcem.

 

Marcareting zbližuje

S tem, ko se ponudnik približa svojim strankam, se samodejno zmanjša razdalja med njima – po zakonu akcije in reakcije boste z vsakim korakom v smeri svojih kupcev zmanjšali razdaljo med vašo ponudbo in prodajo.

Tabu je zadevo vzel zelo dobesedno in so zaigrali na zasebni zabavi izbranca – približevanje strankam pa lahko seveda prilagodite svojemu poslu in zasebnemu prostoru, ki vlada konkretnemu poslu.

Če ste bolj odprti in komunikativni, lahko svoje aktivnost speljete zelo aktivno in glasno. Če je vaš posel bolj intimen, pa boste morda v zasebni prostor svojih strank vstopali bolj postopno in preudarno.

Tabu si lahko privošči zelo intimno in pronicljivo interakcijo. Vaša interakcija pa lahko vključuje karkoli od sesanja kavča na domu potencialne stranke pa do brezplačnega kulija z vašim logotipom, ki si ga potencialna stranka lahko vzame na sejmu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Darilo, ki sezuje