Skoči na vsebino

Marcaretinška magija z Lenjo 5 – Skupina Tabu

marcareting skupina tabu

Skupina Tabu

je leta 2007 skupaj z Lenjo ustvarila enkratno promocijsko akcijo z nastopom “v dnevni sobi”.

Skupina Tabu se je ponudila za izvedbo zasebne zabave izbrancu – izbira pa je potekala skozi zabavno marketinško akcijo, ki je še bolj približala skupino starim in novim oboževalcem.

 

Marcareting zbližuje

S tem, ko se ponudnik približa svojim strankam, se samodejno zmanjša razdalja med njima – po zakonu akcije in reakcije boste z vsakim korakom v smeri svojih kupcev zmanjšali razdaljo med vašo ponudbo in prodajo.

Tabu je zadevo vzel zelo dobesedno in so zaigrali na zasebni zabavi izbranca – približevanje strankam pa lahko seveda prilagodite svojemu poslu in zasebnemu prostoru, ki vlada konkretnemu poslu.

Če ste bolj odprti in komunikativni, lahko svoje aktivnost speljete zelo aktivno in glasno. Če je vaš posel bolj intimen, pa boste morda v zasebni prostor svojih strank vstopali bolj postopno in preudarno.

Tabu si lahko privošči zelo intimno in pronicljivo interakcijo. Vaša interakcija pa lahko vključuje karkoli od sesanja kavča na domu potencialne stranke pa do brezplačnega kulija z vašim logotipom, ki si ga potencialna stranka lahko vzame na sejmu.

Merch in darila

Teesky razvija konkretna orodja, personalizirane izdelke, ki jih lahko s tujko imenujemo kar merch.

Merch so izdelki, potiskani z logotipom, slogani in grafikami vaše blagovne znamke. Ideja izhaja iz sveta glasbe – navdušenci nad glasbeno skupino kupujejo plošče, majice in druge izdelke svoje najljubše skupine, in jo s tem seveda podpirajo.

Seveda pa lahko enak princip uporabimo v vseh poslovnih branžah. Če imate svojo blagovno znamko, jo lahko okrepite z izdelki.

Majice, puloverji, skodelice, vrečke in drugi izdelki, potiskani z blagovno znamko, se uporabljajo na več načinov:

  • lahko jih podarite svojim najboljšim strankam
  • lahko jih delite potencialnim strankam
  • lahko jih prodajate svojim podpornikom (za zaslužek ali pa samo za reklamo in pokritje stroškov)

Pri vseh oblikah uporabe izdelkov vaše blagovne znamke vse od idejne zasnove do distribucije, vmes pa seveda s ponudbo kakovostnih izdelkov, primernih za relabeling in rebranding ter obstojnim tiskom, poskrbi Teesky.

Osebni prostor in prodaja

Osnova dobrega poslovnega odnosa in prodaje, ki služi obema, prodajalcu in kupcu, je dober odnos.

Prodajalec mora ugotoviti, kje se nahajajo njegovi kupci, potem pa se jim znati približati.

Vsi ljudje imamo svoj osebni prostor, ki ga prilagajamo v posameznih življenjskih izkušnjah. Nikoli ni pametno vstopiti v osebni prostor drugega človeka, sploh če vanj nismo povabljeni.

Prodajalci si pogosto želijo, da bi jih kupci stisnili direktno k srčku – žal pa se to lahko zgodi samo takrat, ko rešujemo zelo hude izzive svojih strank. Tako da zelo odprt osebni prostor pomeni tudi veliko tveganje.

Če prodajate nekaj standardnega, kar ljudje sicer potrebujejo in si želijo, ni pa življenjskega pomena, potem boste pri svojih potencialnih strankah naleteli na bolj ali manj širok osebni prostor. Širina in odprtost tega prostora pa bo odvisna tudi od vašega pristopa:

  • če iščete stranke na slepo, torej mečete semena v zrak in upate, da bodo privabila ljudi, ki jih bo vaša ponudba zanimala …, potem boste večkrat naleteli na zelo širok osebni prostor, ki bo poleg vsega še precej trdno ograjen. 
  • če pa stranke prihajajo k vam, ker že vedo, da lahko rešite njihov izziv, potem bo njihov osebni prostor ožji oziroma bolj odprt.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Darilo, ki sezuje