SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA - povzetek

Naročila sprejemamo po elektronski pošti gajcom@sitotisk.net ali po telefonu 01 54 22300. Vljudno vabljeni v našo tiskarno, kjer si lahko ogledate vzorce majic in tiska.

Za pri nas naročene izdelke velja garancija kakovosti (nepopolne izdelke že med tiskom izločimo in jih zamenjamo) ter dobre cene.
Tiskamo samo na izdelke, kupljene pri nas.

Če izjemoma tiskamo tudi na vaše izdelke, morate upoštevati tiskarski kalo do 3 % izdelkov po barvi tiska na posamezni poziciji. Na vaše izdelke bomo seveda zelo pazili, vendar kdor dela, lahko tudi greši. Vrednosti vaših izdelkov, ki bi se pri tisku morda uničili, vam ne moremo povrniti. Prav tako pri vaših izdelkih ne garantiramo za obstojnost tiska in ne prevzemamo odgovornosti za morebitne spremembe na izdelku kot posledica tiska. 


KAKOVOST TISKA

Za vse tiske izdelamo brezplačni delovni nalog, na katerem so jasno opredeljeni vsi pomembni podatki o tisku. Prosimo vas, da delovni nalog podrobno pregledate in nas o morebitnih napakah obvestite. Popravki delovnega naloga so brezplačni.

Potrjen delovni nalog je merodajen, lahko pa ga nadgradimo z izdelavo vzorca. Strošek vzorca je odvisen od hitrosti potrditve.
Dobavni rok za izdelke in tisk je od 2 do 14 dni, če so izdelki normalno dobavljivi, oziroma kot je sproti dogovorjeno glede na zahtevnost in količino.
Plačilo je vedno po predračunu. Dokončni predračun vam izdelamo po potrditvi delovnega naloga za tisk.


PODATKI O PODJETJU

firma: GAJCOM d.o.o.
naslov: Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana, Slovenija
smo davčni zavezanci, id. št za ddv: SI 11314532
matična številka: 5786312000,
datum ustanovitve: 3.5.1993,
Srg številka: 2010/45949

Delovni čas: od ponedeljka do petka od 7h do 15h.


 NAČINI NAROČANJA

- osebno v tiskarni
- po telefonu 01/54 22 300
- preko e-pošte gajcom@sitotisk.net
- preko spletne trgovine

 
NAROČANJE PREKO SPLETNE TRGOVINE
 
1. Izberite izdelek, določite model, barvo in velikost izdelka, kjer je to zahtevano.
2. Vpišite količino izdelkov in vnos potrdite s pritiskom na gumb V košarico.
3. Izbrane izdelke lahko kadarkoli pregledate v zavihku Ogled košarice.
4. Ko želite nakup zaključiti, kliknete gumb Nakup. Še enkrat pregledate naročilo in ga potrdite s klikom na gumb Naročilo.
Naročilo lahko sprovedete tako, da se prijavite (Ustvari račun), pri čemer se bodo vsi vaši podatki shranili in jih boste lahko uporabili pri svojem naslednjem naročilu.
Če ne želite, da se vaši podatki shranijo, pa lahko naročilo opravite tudi kot gost. V tem primer boste morali ob naslednjem naročilu vse podatke vnašati znova.
Program bo od vas zahteval vse potrebne podatke za pošiljanje naročila, predvsem e-naslov in telefon, ki ju bomo uporabili v primeru, da bomo glede vašega naročila potrebovali dodatne informacije.
5. Hranjenje podatkov: podatki o vašem naročilu bodo v shranjeni v sistem e-trgovine sitotisk.net. Pogodba (račun) bo priložena naročenim izdelkom v pisni obliki oz. poslana po elektronski pošti ali po navadni ppošti. Vaše podatke bomo uporabili za obveščanje o statusu naročila in za pošiljanje.
6. Rok obdelave naročila: Vaše naročilo bo obdelano v 0-3 delovnih dneh. V tem času bomo vaše naročilo potrdili oz. vam sporočili, kdaj bodo naročeni izdelki pripravljeni za odpremo. Če si med obdelavo naročila premislite in želite karkoli spremeniti, nam to čim prej javite in naročilo bomo popravili ali stornirali. Kot dokončno potrditev naročila smatramo vaše plačilo predračuna in v primeru naročila tiska tudi potrditev delovnega naloga za tisk.
7. Prevzem in dostava: Izdelke vam pošljemo po pošti v 1 do 30 delovnih dneh, lahko pa jih prevzamete tudi osebno v tiskarni. Če izdelki v tem roku niso dobavljivi, vas bomo o tem obvestili.
8. Način plačila: Plačate lahko z univerzalnim plačilnim nalogom UPN (po predračunu), s Paypal ali ob osebnem prevzemu z gotovino. Plačilo s karticami za zdaj ni mogoče, razen če plačujete preko Paypal sistema.
9. Garancija: vsi izdelki so kakovostni. Če naletite na izdelek z napako, ga lahko vrnete. Izdelek bomo popravili ali zamenjali. Reklamacije upoštevamo izključno ob vrnitvi celotne količine potiskanih ali nepotiskanih izdelkov oz. izdelkov z napako v originalni (lahko odprti) embalaži, v roku 30 dni po najavi reklamacije. Zakonsko predvideni čas za najavo reklamacije ali odstopa od pogodbe je 14 dni.
10. Cene: Redne cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila. Če se cena na dan naročila spremeni, omogočimo kupcu nakup po ceni, ki je zanj ugodnejša.
11. DDV: Vse cene v spletni trgovini so brez ddv, saj so veleprodajne. Vsem cenam morate prišteti 22 % ddv. Gajcom d.o.o. je davčni zavezanec.
12. Spletne cene: Spletne cene veljajo za vse izdelke, ki so trenutno aktualni in vam jih želimo ponuditi po nižji, akcijski ceni. Spletne cene izbiramo po lastni presoji in zanje veljajo enaki pogoji kot za vse ostale izdelke. Spletne cene so časovno omejene. Spletne cene veljajo izključno za nakup preko spletne trgovine.
13. V spletni trgovini www.darilokisezuje.si lahko naročate izključno kot pravna oseba. Prosimo, pred zaključitvijo naročila dobro preglejte svoje naročilo. V primeru, da ste se zmotili, nas pokličite na 01 54 22 300 in vaše naročilo bomo popravili - seveda to velja samo v primeru, da vaše naročilo še ni bilo predano naprej v naše skladišče. V primeru, da ste kljub natančnemu pregledu naročila naročili napačne izdelke in jih želite zamenjati, vam ob vračilu povrnemo samo 75 % kupnine, 25 % pa zadrži skladišče za svoje stroške. Dodatni strošek za poštnino vračila znaša 7 eur +ddv. Možnost vračila velja zgolj za nepotiskane izdelke v originalni embalaži.
14. Izdelava po naročilu: Ob naročilu izdelkom s potiskom po lastnih željah (unikatov oziroma potiskov po naročilu) bodite pozorni, da naročite pravilne velikosti izdelkov. Reklamacij tiska, ki je izdelan po potrjenem delovnem nalogu in/ali vzorcu, ne moremo upoštevati. Prav tako vračila ali menjava potiskanih izdelkov ni mogoča, saj gre za unikatne izdelke, potiskane prav posebej za vas.
15. Reklamacije: Reklamacije zaradi napak v blagu sprejemamo izključno ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti, in kopiji računa.
16. Bistvene lastnosti blaga in storitve: V spletni trgovini so predstavljeni samo preizkušeni, kakovostni izdelki, ki zadovoljujejo vse trenutno veljavne standarde.
17. Zaloga: Ponudba v spletni trgovini je informativna, zaloga ni konstantna.
18. Tiskamo samo na izdelke, kupljene pri nas. Izjemoma potiskamo tudi prinešene izdelke, vendar za tisk na prinešene izdelke ne jamčimo. Kadar kupec sam dobavi izdelke v tisk, mora upoštevati kalo 3 % po poziciji, pri zahtevnejših večbarvnih tiskih lahko tudi več. Tiskamo na podlagi potrjenega delovnega naloga, ki vam ga brezplačno pošljemo po elektronski pošti. Popravki delovnega naloga so brezplačni. Vzorec izdelamo na zahtevo stranke in ga računamo po ceniku.
Če kupec s končnim izdelkom ni zadovoljen, čeprav je delovni nalog in/ali vzorec potrdil, reklamacije ne moremo sprejeti. Za obstojnost tiska na prinešene izdelke ne jamčimo.
19. Opozorilo: Slike so simbolične.
20. Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in cen brez napovedi ter pravico do napak.

NAKUPI FIZIČNIH OSEB
Spletna trgovina www.darilokisezuje.si je namenjena nakupom za pravne osebe. Cene vsebujejo DDV (22%).
 

MOŽNOST IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gajcom d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.